|
Post by Tessa Sirppi on Jan 31, 2018 13:39:39 GMT
Vapaita karsinapaikkoja
Tähän päivitetään aina tietoja vapaista karsinapaikoista! Majoitamme talliin yksityisiä aina sen verran kuin tilaa sattuu olemaan ja tarjoamme yksityisillemme hyvät puittee laadukkaaseen harrastamiseen. Yksityisillä on oikeus käyttää kenttää ja maneesia tuntien ulkopuolella!
Yksityiseksi hakevalle ainoat kriteerit ovat toimivat sivut, sekä vähintään yksi piirroskuva sivuilla. Majoitamme talliin niin uljaita kilparatsuja, kuin pörröisiä harrasteheppoja.
Tällä hetkellä tallipaikkoja vapaana kuusi (6) kappaletta!
Hakiessasi meille yksityiseksi, kerrothan hieman hahmostasi ja hevosestasi!
Karsinapaikan Sirppilästä saanut: - Renee & Eepos -
|
|
|
Post by Renee on Feb 5, 2018 11:36:03 GMT
Heipparallaa! Ajattelin tulla kokeilemaan, josko saisin pienen silmäteräni majoitetuksi tänne. Kyseessä olisi satunnaisesti ikääntyvä - nyt 3-vuotias - haflingerori Erzengel, tutummin ihan vain Eepos. Eepos on osoittautunut jo lyhyessä ajassa ihan täysijärkiseksi sekä kiltiksi oriksi, jolla on käytöstavat kohdallaan. Totta kai se saattaa välillä pistää ranttaliksi, mikä kuuluu sen värikkääseen luonteeseen. Eepos tulee toimeen hyvin ruunien kanssa, mutta orejen läheisyydessä se saattaa olla hieman ikävämpi tapaus. Tammojenkin lähettyvillä se pärjää ihan ok hyvin! Itse olen Renee Hallas, tutummin ihan vain Renee tai Riri. Koko ikäni hevosia harrastanut ja vähän siellä sun täällä asunut, tärkeimmiten mainiten Ranskan jossa asuin vanhempien töiden takia seitsemän vuoden ajan, minkä jälkeen muutin Yhdysvaltoihin ja sitä kautta takaisin Suomeen. Pääasiassa olenkin Suomessa asunut sukulaisten läheisyydessä muutamia vuosia, välissä käyden töissä hevoshommissa peremmällä Euroopassa. Ratsastanut olen siis monessa eri kulttuurissa ja hevoskokemus on aika laaja. Luonteeltani olen pirtsakka ja helposti lähesyttävä. Omaan hyvän työmoraalin, sekä pientä perfektionismia. Suustani puuttuu suodatin ja saatan sanoa vähän mitä sattuu laajalla skaalalla, mutta pääasiassa en tarkoita kenellekään pahaa. Toivon mukaan saan majoitettua Eepoksen tänne asumaan!
|
|
|
Post by Tessa Sirppi on Feb 5, 2018 12:04:01 GMT
Tervetuloa talliin Renee ja Eepos! Päiväkirjan voit tehdä itse sille osoitetulle alueelle ja koitan järjestellä herralle jonkun sopivan karsina- ja tarhapaikan. Meillä noita oreja on parit kappaleet, mutta ovat kaikki melko ruunamaisia, niin tuskin tulee Eepokselle siitä ongelmia Karsina- ja tarhausjärjestykset löytyvät täältä ja jos niihin jotain muutoksia haluat, laittele sinne viestiä niin järjestellään.
|
|